Domov / / / 7 chutných a výživných potraví...

7 chutných a výživných potravín, ktoré bránia vypadávaniu vlasov

Posledná úprava 25.04.2017

Aké potraviny jete, aby ste zabránili vypadávaniu vlasov?

Už ste niekedy počuli o potravinách, ktoré pomáhajú proti vypadávaniu vlasov? Zmena toho, čo a ako jete, môže skutočne znamenať obrovský rozdiel v tom, ako budete vyzerať a cítiť sa! Ak Vám vypadávajú vlasy, mali by ste venovať pozornosť svojmu jedálničku. Ak sa skladá zo spracovaných potravín, začleňte do svojho jedálnička týchto potravín viac! Tu je 7 chutných a výživných potravín, ktoré bránia vypadávaniu vlasov.

Krevety

Krevety sú obľúbené jedlo, ktoré zlepšuje kvalitu a zabraňuje vypadávaniu vlasov. Krevety obsahujú vysoké množstvo zinku, ktorý je veľmi dôležitý pri prevencii vypadávania vlasov. Príjem zinku ale nepreháňajte, pretože to môže spôsobiť vypadávanie vlasov v dôsledku zvýšenej hladiny testosterónu. Držte sa odporúčanej dennej dávky (8-15 miligramov) a bude to v poriadku! Pridajte si krevety napríklad do cestovín či šalátov !

Vajcia a mliečne výrobky

Ak trpíte vypadávaním vlasov a nemáte žiadne diétne obmedzenia, pridajte do svojho jedálnička viac mliečnych výrobkov, ako je odstredené mlieko, nízkotučné jogurty a vajcia. Mliečne výrobky a vajcia sú výborným zdrojom vitamínu A a B12, ktoré pomáhajú vyrábať maz, olej, ktorý Vaše telo vyrába na mazanie pokožky a vlasov.

Kuracie mäso

Jeden obľúbených spôsobov, ako získať proteíny je konzumáciou kuracieho mäsa. Má nízky obsah tuku, podporuje silné zuby a kosti, pomáha obmedziť rednutie kostí, je dobré pre zdravie srdca, podporuje zdravé oči, urýchľuje metabolizmus a posilňuje imunitné funkcie. Konzumácia kuracieho mäsa je dôležitá ak chcete udržať svoje vlasy zdravé a silné! Každý deň skonzumujte jednu porciu nízkotučných bielkovín, medzi ktoré patria je kuracie mäso, sójové výrobky či ryby!

Mangold

Ďalšie chutné a výživné jedlo, ktoré bojuje proti vypadávaniu vlasov je mangold. Má vysoký obsah horčíka, vitamínov K, C a A, železa a draslíka. Mangold má tiež vysoký obsah biotínu, vo vode rozpustného vitamínu B, ktorý pomáha udržať zdravé vlasy a nechty a už dlho je známe, že stimuluje rast nových vlasov!

Cícer

Cícer chutí skvele a je tiež plný minerálov a vitamínov, ktoré sú dobré na zníženie cholesterolu, zdravie tráviaceho traktu, znižujú krvný tlak a sú dobré pre Vaše vlasy! Cícer je plný kyseliny listovej a bielkovín, ktoré sú kľúčom k lesklým a silným vlasom! Cícer môžete upiecť a jesť ako slanú pochúťku alebo ho pridať do šalátu!

Orechy

Orechy majú vysoký obsah dobrých tukov, vitamínu E a vlákniny. Orechy môžu tiež pomôcť zabrániť vypadávaniu vlasov! Skúste si dať na olovrant vlašské orechy, arašidy a mandle. Môžete ich tiež skombinovať so sušeným ovocím a sladkosťami a vytvoriť chutnú zmes. Vlašské orechy, arašidy a mandle obsahujú zinok a omega-3 mastné kyseliny, ktoré sú známe svojou schopnosťou redukovať vypadávanie vlasov a podporiť zdravé vlasy!

Ľanové semienka

Ľanové semienka obsahujú železo, vlákninu, omega-3 mastné kyseliny a lignany, ktoré môžu byť užitočné v boji proti vypadávaniu vlasov. Je dobre známe, že železo a omega-3 mastné kyseliny sú dobré pre Vaše vlasy, pretože podporujú zdravú pokožku hlavy a stimulujú rast vlasov! Posypte svoj jogurt alebo šalát ľanovými semienkami a zabráňte vypadávaniu vlasov!

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa


7 chutných a výživných potravín, ktoré bránia vypadávaniu vlasov Priemerné hodnotenie: 5 (1 hodnotenie)

Podporte eOtazky lajkom

Vyskúšali sme a odporúčame

Vitamíny na vlasy FOLIVITAL PRO

Využite zľavový kupón

Naše hodnotenie:

  • Naozaj veľké množstvo dôležitých vitamínov a minerálov pre rast zdravých vlasov.
  • Rýchle doručenie + Výhodná cena

Blízke témy