Domov / / / HGH hormón a rast pŕs

HGH hormón a rast pŕs

Posledná úprava 06.12.2017

HGH: Prečo má tento hormón zásadný význam pre rast pŕs a ako z neho získať čo najviac

Ženy, ktoré majú problémy s rozhádzanými hormónmi, môžu byť obdarené malými prsníkmi kvôli nízkym hladinám estrogénu a iných pohlavných hormónov. Ak sa však táto nerovnováha upraví, je veľmi pravdepodobné, že za správnych podmienok môže dôjsť k úspešnému rastu prsníkov. V niektorých prípadoch však nejde o problém s pohlavnými hormónmi, ale o nedostatok rastových hormónov. Vtedy moc nefungujú ani bylinky na zväčšenie prsníkov, príliš nepomôže ani nastolenie hormonálnej rovnováhy.

Ľudský rastový hormón (HGH), lepšie povedané hladiny ľudského rastového hormónu, sú podmienené viacerými faktormi – genetika, stres, stravovanie, spánkové návyky, vek. Výraznejšie a vyššie sú v mladosti. Sú zodpovedné za rast, ktorým prechádzate v detskom období, aj za rast v časoch puberty. HGH je prínosný pre chod a zdravie tela počas celého života. Ako už ale bolo spomenuté vyššie, stav HGH je podmienený mnohými vecami. A ak sú nejak vážnejšie narušené alebo sú s nimi nejaké problémy, nebudú hladiny HGH efektívne ani pri raste prsníkov.

Genetika

Hladiny HGH sa líšia od človeka k človeku. Čiastočnou príčinou tohto stavu je genetika. Nižší ľudia (ktorí sú nižšieho vzrastu kvôli genetike) mali nižšie hladiny HGH počas rastu dlhých kostí, kedy dochádza k najvýraznejšiemu „rastu do výšky“. Na tom síce nie je nič zlé. Ale ľudia s prirodzene nízkymi hladinami HGH môžu mať kvôli tomu aj malé prsia. Genetika však nie je jediný faktor pri produkcii HGH.

Stres a spánok

Všetci vieme, aký neblahý vplyv môže mať stres na spánok, obzvlášť spánok, pri ktorom si potrebujeme riadne oddýchnuť. Je takmer nemožné dosiahnuť pokojný, hlboký spánok, ak nás premáha stres. A kedy zažíva človek veľké stresy? Počas puberty. Možno si dnes s úsmevom spomeniete na všetky tie veci, kvôli ktorým ste boli v puberte vystresovaný. Ale vtedy, za mladi, ste boli skutočne v strese. Možno vás trápili bezsenné noci, práve kvôli veciam, ktoré vás vtedy morili.

Pritom väčšina tvorby HGH sa deje počas hlbokého spánku. Možno si spomeniete na rodičov, ktorí sa smiali pri rozprávaní príbehov z vášho detstva. Napríklad, ako ste počas noci narástli snáď o päť centimetrov. Môžno to nebolo až také dramatické, ale podstatné množstvo výšky ste skutočne podrástli počas hlbokého spánku. Práve vtedy, keď sa tvoril HGH.

Strata tohto hlbokého spánku a stres, ktorý vás postretol v puberte, mohol mať vplyv na nedostatočný rast prsníkov v puberte. Práve kvôli „strate“ HGH.

Stravovanie

Je to jednoduché. Ak sa o telo staráte a poskytujete mu potrebné živiny na tvorbu HGH, máte celkom dobré šance, že ho dokáže vytvoriť dostatočné množstvo na aktuálny rast. Pozri tiež zdravá strava v puberte.

Vek

S pribúdajúcim vekom sa množstvo prirodzene tvoreného HGH znižuje, až sa vyčerpá takmer na nulu. To je tiež jeden z dôvodov, prečo je rast prsníkov vo vyššom veku sťažený. Zníženie HGH je spôsobené navýšením hormónu nazývaného somatostatín, ten blokuje tvorbu HGH. A čím je človek starší, tým viac somatostatínu sa tvorí. Blokátory somatostatínu, napríklad niektoré aminokyseliny, môžu pomôcť pri udržiavaní prirodzených hladín HGH.

Všetky tieto faktory platia pre mužov aj pre ženy. Muži, ktorí by sa rozhodli pre rast prsníkov, sú schopní zablokovať androgény v tele. Ale vyblokovanie androgénov a tvorba väčšieho množstva estrogénov neznamená ešte rast. Potrebné sú aj faktory, ktoré spôsobujú samotný rast.

Treba však poznamenať, že estrogény môžu spôsobiť to, že sa tvorí viac HGH. Preto môže dôjsť k rastu u ľudí užívajúcich liečbu nastavenú presne pre nich či užívajúcich bylinné prípravky. U niektorých však produkcia HGH spôsobená estrogénom nemusí byť dostatočná na to, aby spustila rast.

Ako si zvýšiť úroveň HGH

Existuje niekoľko vecí, ktoré môžete urobiť pre zvýšenie produkcie tohto rastového hormónu. Napríklad, začať od základov.

Denne cvičte ...

To neznamená, že sa teraz máte tráviť svojej dni v telocvični pre zvýšenie hladiny HGH - štúdie ukazujú, že krátke, ale intenzívne záchvaty cvičenia sú najlepšie pre spustenie HGH – usilujte sa o vysokú intenzitu cvičenia po dobu aspoň 10 minút denne.

Majte dostatok spánku ...

Spánok je v tomto prípade jedna z najdôležitejších vecí. Uvoľnovanie HGH je najvyššie počas prvej časti noci, preto je rozhodujúce ubezpečiť sa, že pôjdete spať v primeranom čase, aby ste z toho mali úžitok.

Hlboký spánok je tiež kľúčom - väčšina produkcie HGH v tele sa deje počas REM spánku, ktorý môže byť ovplyvnený stresom. Starať sa o seba a snažiť sa čo najviac viesť život bez stresu, môže pomôcť vašej hladine HGH stúpať počas hlbokého spánku.

Estrogén pomáha ...

Zaujímavé je, že ženy prirodzene produkujú viac rastového hormónu ako muži - takže väčšina z nás už má na začiatok túto výhodu. Ale, čo je ešte zaujímavejšie je, že hladiny estrogénov sú v pozitívnej korelácii(väzbe) s úrovňou ľudského rastového hormónu. Áno, je to pravda - čím viac estrogénu cirkuluje v našom tele, tým viac rastového hormónu naše telo produkuje.

Takže, to je dobrá správa pre tých ktorý užívajú fytoestrogenne bylinky ako senovka a Pueraria Mirifica.

Pridajte aminokyseliny ...

Viete, ako sme sa vždy snažili zaradiť viac bielkovín do svojej stravy? Ďalší skvelý, prirodzený spôsob, ako zvýšiť vo svojich orgánoch produkciu rastového hormónu je s aminokyselinami.

Prečo je to tak, pýtate sa? Pretože bielkoviny sú základnými stavebnými kameňmi hormónov - vrátane ľudského rastového hormónu. A proteíny sú tvorené z aminokyselín, takže ak pridáte určité aminokyseliny do svojho tela, môže to výrazne zvýšiť vašu produkciu rastového hormónu, čím sa zvýšia šance na opätovný rast pŕs.

Podľa odborníkov - tie najlepšie aminokyseliny, ktoré môžete pre to použiť sú glutamín, ornitín, arginín a lyzín. Poukazujú na novú štúdiu, ktorá ukazuje, že konkrétne tieto štyri aminokyseliny majú najlepší potenciál ľudskej hladiny rastového hormónu o viac ako 600%, - to je v súčasnej dobe najlepšia kombinácia aminokyselín a celkom ľahké si to uvedomiť, pod skratkou G-O-A-L:

  • Glycerín umožňuje ukladať viac energie a podporuje dobrý spánok.
  • Ornitín pomáha odstrániť toxíny z tela, ktoré môžu inak napadnúť vašu energiu.
  • Arginín udržuje hladinu vašej energie tým, že pomáha regulovať krvný tlak, takže vaše srdce nemusí pracovať tak tvrdo. Táto aminokyselina môže tiež pomôcť pri znížení telesného tuku, čo je ďalšie vypustenie energie.
  • Lyzín pomáha premeniť tučné jedlá na energiu.

Ak chcete tu sú príklady, aké potraviny by mohli obsahovať tieto aminokyseliny, jablká majú vysoké množstvo lyzínu, zatiaľ čo černice a čučoriedky obsahujú vrchovate arginínu.

Top 4 spôsoby sú pomerne jednoduché, efektívne spôsoby, ako zvýšiť hladinu HGH s cieľom podporiť rast poprsia. Hoci sú jednoduché, nezabudnite, že kľúčom je držať sa ich každý deň!

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa


HGH hormón a rast pŕs Priemerné hodnotenie: 4.5 (2 hodnotení­)

Podporte eOtazky lajkom

Vyskúšali sme a odporúčame

Tabletky na zväčšenie pŕs MammaMia

Dnes akcia: Využite zľavový kupón -10%

Naše hodnotenie:

  • Obsahuje rastlinné hormóny - fytoestrogény s výborným účinkom na rozvoj a celkové zdravie prsníkov
  • Prírodné bezpečné zloženie
  • Výhodná cena

Doporučené produkty

  • Krém na zväčšenie pŕs

    Krém pre väčšie, krajšie a zdravšie prsia s extraktom z rastliny Pueraria Mirifica a ďalších prírodných látok. Pôsobí aj ako prevencia rakoviny prsníka.

Čítajte viac

Blízke témy