Domov / / / Prírodné zväčšenie pŕs - prečo...

Prírodné zväčšenie pŕs - prečo sú proteíny dôležité

Posledná úprava 23.11.2017

Pokiaľ ide o prírodné zväčšenie poprsia, s najväčšou pravdepodobnosťou si najprv predstavíte pilulky alebo krémy na zväčšenie pŕs. Jeden z najdôležitejších kľúčov k rastu väčšieho poprsia však začína v kuchyni...

Prečo sú proteíny nevyhnutné pre prírodné zväčšenie pŕs

Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob, ako si vypestovať väčšie prsia je vytvoriť viac tkaniva okolo mliečnych žliaz. A jeden z najjednoduchších a najúčinnejších spôsobov ako to dosiahnuť je prijímať v strave dostatok bielkovín.

Proteíny sú nutné na produkciu buniek a opravu tkaniva a ak hľadáte spôsob ako získať väčšie prsia prirodzeným spôsobom, budete sa musieť snažiť prijať aspoň nevyhnutné množstvo bielkovín denne.

Proteíny sú kľúčové pre akýkoľvek spôsob zväčšenia pŕs, pretože sú základnými stavebnými kameňmi hormónov, ktoré sú potrebné na podporu rastu pŕs. Konzumácia proteínov tiež pomáha syntetizovať ľudský rastový hormón (ĽRH) v tele.

Aminokyseliny v potravinách bohatých na bielkoviny stimulujú produkciu ľudského rastového hormónu. ĽRH, tiež známy ako somatropín, je produkovaný v hypofýze, a ako už názov napovedá, jeho hlavnou funkciou je stimulovať rast buniek, tkanív a iných vnútorných častí tela.

Hladina HGH je vysoká u tínedžerov a dvadsiatnikov, no jeho hladina však s vekom výrazne klesá. Jeho výroba sa po dvadsiatke spomaľuje po tridsiatke začne pomaly klesať.

Našťastie však existujú spôsoby, pomocou ktorých môžu aj starší ľudia stimulovať uvoľňovanie rastového hormónu v tele. Cvičenie, spánok (najmenej 7 hodín nerušeného spánku bez pomoci liekov) a strava s dostatočným množstvom bielkovín bohatých na aminokyseliny pomáhajú vyvolať uvoľňovanie rastových hormónov.

Aký druh proteínov by ste mali prijímať a v akom množstve?

Pamätajte si, že nejde len o množstvo bielkovín, ktoré prijímate, ale aj o ich kvalitu. Takmer všetky nespracované potraviny obsahujú určité množstvo bielkovín, ale ak chcete stimulovať rast pŕs, musíte sa tiež sústrediť na obsah aminokyselín v proteínoch, ktoré prijímate.

Existujú dva typy aminokyselín: esenciálne a neesenciálne. Esenciálne aminokyseliny sú tie, ktoré musíme prijať z potravinových zdrojov bohatých na bielkoviny, pretože sa jedná o aminokyseliny, ktoré si telo nedokáže vyrobiť samo. Neesenciálne aminokyseliny si telo dokáže vyrobiť.

Vráťme sa však späť k proteínom. Existujú dva hlavné druhy proteínov: kompletné a nekompletné proteíny. Kompletné proteíny sú jednoducho proteíny, ktoré obsahujú všetkých deväť esenciálnych aminokyselín a je veľmi dôležité prijímať ich dostatočné množstvo v strave. Najlepšie zdroje kompletných proteínov sú mäso a živočíšne vedľajšie produkty, ale netrápte sa ak ste vegán alebo vegetarián. K dispozícii sú aj vegánske zdroje kompletných proteínov - nájdete ich v nižšie uvedenom zozname. V skutočnosti, je ich väčšina. :)

Neúplné proteíny sú druhý typ proteínov, ktorým chýba jedna alebo viac základných aminokyselín. Sú tiež označované ako čiastkové proteíny. Nie sú nevyhnutne horším zdrojom bielkovín v porovnaní s kompletnými proteínmi, ide len o to, že na získanie potrebných aminokyselín je potrebné kombinovať ich s inými neúplnými proteínmi. Doplňujúcimi sa proteínmi sú obilniny so strukovinami, mlieko a mliečne výrobky so semenami, a strukoviny so semenami.

Myslíme si, že je jednoduchšie snažiť sa v prvom rade prijímať dostatok kompletných proteínov :)

Tu sú potraviny ktoré by ste mali konzumovať, aby ste zo stravy prijali čo najviac bielkovín...

Najlepšie zdroje bielkovín pre zväčšenie a rast pŕs

1. Mäso a hydina

Červené mäso, biele mäso a dokonca aj divina sú zrejmými zdrojmi kompletných bielkovín. Ak si dávate pozor na váhu, ale stále chcete maximalizovať príjem bielkovín v strave, ide hlavne o to, aké mäso konzumujete - červené mäso, predné stehno (orech), roštenka a sviečková majú relatívne nižší obsah tuku.

Ak hľadáte menej mastné mäso, divina, byvol alebo bizón sú tiež skvelé zdroje bielkovín. Biele mäso z kurčiat a moriek obsahuje aj kompletné aminokyseliny bez tukov, ktoré môžu upchať tepny.

2. Quinoa

Quinoa je najlepší priateľ vegetariánov a je tomu tak z dobrého dôvodu. Je to jedna z najuniverzálnejších potravín a je aj neuveriteľne bohatá na živiny. 250ml quinoy obsahuje neuveriteľných 8 g bielkovín a je tiež plná železa, mangánu horčíka a vlákniny, ktoré Vás zasýtia na dlhšiu dobu.

Môžete ju používať mnohými spôsobmi: pridajte ju do šejkov na dodanie objemu alebo ju používate ako náhradu za ryžu. Je to tiež jednoduchý spôsob, ako pridať proteín do akéhokoľvek jedla a jednoducho umožniť Vašim prsiam rásť.

3. Včelí peľ

Tieto malé granuly vytvorené včelami z kvitnúcich rastlín sú vysoko výživná potravina, ktorá obsahuje 5 až 7 krát viac bielkovín ako hovädzie mäso.

Je ho tiež ľahké konzumovať – posypte ním šaláty, pridajte ho do šejkov alebo vmiešajte do cereálií. Včelí peľ má aj ďalšiu výhodu - pomáha chrániť pred alergiami.

4. Grécky jogurt

Grécky jogurt je obľúbeným druhom občerstvenia ľudí zaujímajúcich sa o zdravú výživu a to z dobrého dôvodu: zasýti Vás, je výživný a má veľmi nízky obsah cukru. Je tiež plný dobrých tukov a je spracovaný bez pridania chemických látok a ďalších hormónov.

Keď nakupujete, nekupujte sladké ochutené jogurty, je dobrý dôvod prečo nechutia zdravo. Zvoľte si grécky jogurt, ktorý obsahuje 12-20 g bielkovín, čo sa rovná zhruba 56g chudého mäsa, čo je skvelá správa pre vegetariánov. Ďalšia výhoda gréckeho jogurtu? Budete sa cítiť sýty rýchlejšie a po dlhšiu dobu.

5. Goji

Goji sú perfektnou desiatou s nízkym obsahom tuku, vysokým množstvom živín a sú nielen zdrojom kompletných bielkovín s 18 aminokyselinami, ale sú tiež jedným z najbohatších prírodných zdrojov vitamínu C.

Sú tiež vynikajúcou pochúťkou, ktorú môžete nosiť so sebou a jesť na kvantá keď nemáte veľa času a počas dňa neprijímate v strave veľa proteínov. Samozrejme ich môžete ich pridať do koktejlov, šalátov a cereálií ako rýchly spôsob pridania proteínov do stravy.

6. Vajcia z chovu vo voľnom výbehu

Čo sa týka aminokyselín, ktoré robia z potraviny kompletný proteín, je ťažké nájsť lepší zdroj ako vajcia. Nechceme Vás znechutiť, ale nezabudnite, že každé vajíčko je budúce kuriatko, ktoré je bohaté na bielkoviny (pretože kuriatko si tvorí svaly a tkanivá), anti-oxidanty, vitamíny a všetky druhy dobrého tuku.

Zvoľte si vajcia od sliepok chovaných vo voľnom výbehu, pretože na rozdiel od kurčiat chovaných vo veľkých množstvách v továrňach, jedia prírodné potraviny a žijú v dobrých podmienkach.

7. Konope

Než začneme - toto konope má veľmi, veľmi málo čo do činenia s marihuanou a požitie konopných semien alebo oleja nebude mať podobný účinok :)

Konope je náš obľúbený vegetariánsky zdroj bielkovín. Je to kompletný zdroj bielkovín a je tiež bohatým a vyváženým zdrojom omega-3 a omega-6 mastných kyselín, vrátane zriedkavej formy GLA (gama kyseliny linolovej), ktorá zohráva neoddeliteľnú súčasť pri udržiavaní hormonálnej rovnováhy.

Má tiež príjemnú, orechovú chuť, ktorá sa hodí k cereáliám (hurá ranné bielkoviny!) a šejkom. Obľúbený spôsob, ako konzumovať konope je v práškovej forme – je to perfektný čisto prírodný proteínový prášok, pretože jedinou zložkou je konope bohaté na proteíny.

Dobre, teraz keď máte tento zoznam sa uistite, že si zvolíte tie najlepšie formy bielkovín pre Vás a Vašu stravu a dodáte Vašim prsiam výživu, ktorú potrebujú k rastu!

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa


Prírodné zväčšenie pŕs - prečo sú proteíny dôležité Priemerné hodnotenie: 5 1 hodnotení

Podporte eOtazky lajkom

Vyskúšali sme a odporúčame

Tabletky na zväčšenie pŕs MammaMia

Dnes akcia: Využite zľavový kupón -10%

Naše hodnotenie:

  • Obsahuje rastlinné hormóny - fytoestrogény s výborným účinkom na rozvoj a celkové zdravie prsníkov
  • Prírodné bezpečné zloženie
  • Výhodná cena

Doporučené produkty

  • Krém na zväčšenie pŕs

    Krém pre väčšie, krajšie a zdravšie prsia s extraktom z rastliny Pueraria Mirifica a ďalších prírodných látok. Pôsobí aj ako prevencia rakoviny prsníka.

Čítajte viac

Blízke témy