Domov / / Ochráňte svoju erekciu - 11 ti...

Ochráňte svoju erekciu - 11 tipov

Posledná úprava 27.09.2016

Ako sa vyhnúť erektilnej dysfunkcii a ochrániť svoju potenciu. Oslabená erekcia sa s pribúdajúcim vekom stáva čoraz bežnejšia. Nie je to ale nutne normálna súčasť starnutia. Ako sa môžete vyhnúť problémom s erekciou? Odborníci radia nasledovné:

1. Sledujte, čo jete.

Strava, ktorá je zlá pre srdce, nie je dobrá ani pre schopnosť dosiahnuť erekciu.

Výskum ukázal, že stravovacie návyky, ktoré môžu spôsobiť srdcový infarkt v dôsledku obmedzeného prietoku krvi v koronárnych tepnách, môžu brániť toku krvi do a v penise. Prietok krvi je potrebný pre to aby sa penis stoporil a muž mohol dosiahnuť erekciu. Strava s nízkym obsahom ovocia a zeleniny, vysokým množstvom mastných kyselín, vyprážaných a spracovaných potravín môže prispieť k zníženému krvnému obehu v celom tele.

Čokoľvek, čo je zlé pre srdce človeka je tiež zlé pre jeho penis, hovoria urológovia.

Nedávne štúdie ukazujú, že poruchy erekcie sú pomerne nezvyčajné, medzi mužmi, ktorí jedia tradičnú stredomorskú stravu, ktorá obsahuje ovocie, zeleninu, celozrnné výrobky, tuky prospešné pre srdce, vrátane orechov a olivového oleja, rýb a vína, najmä toho červeného. Dokonca bolo vedecky preukázané, že existuje spojenie medzi stredomorskou stravou a zlepšením sexuálnych funkcií.

2. Udržujte si zdravú váhu

Nadváha môže so sebou priniesť mnoho zdravotných problémov, vrátane cukrovky typu 2, čo môže spôsobiť poškodenie nervov v celom tele. Ak diabetes zasiahne nervy, ktoré zásobujú penis, môže dôjsť k poruchám erekcie.

3. Vyhnite sa vysokému krvnému tlaku a vysokému cholesterolu

Vysoká hladina cholesterolu alebo vysoký krvný tlak môže poškodiť krvné cievy, vrátane tých, ktoré privádzajú krv do penisu. To môže nakoniec viesť k slabej erekcii.

Uistite sa, že lekár skontroluje Vašu hladinu cholesterolu a krvný tlak. Krvný tlak si môžete kontrolovať aj medzi jednotlivými návštevami lekára.

Ak Vaša hladina cholesterolu alebo krvný tlak nie je v poriadku, liečte sa.

Lieky na krvný tlak môžu dosiahnutie erekcie skomplikovať. Lekári však hovoria, že mnoho prípadov porúch erekcie, kedy je pripisovaná vina týmto liekom, je v skutočnosti spôsobených poškodením ciev v dôsledku vysokého krvného tlaku (tiež nazývaného hypertenzia).

4. Alkohol pite s mierou alebo sa mu vyhnite úplne

Neexistuje žiadny dôkaz o tom, že mierna alebo dokonca stredná konzumácia alkoholu má negatívny vplyv na erektilnú funkciu. Chronická konzumácia alkoholu však môže spôsobiť poškodenie pečene, poškodenie nervov, a ďalšie ochorenia - napríklad môže narušiť normálnu rovnováhu mužských pohlavných hormónov - čo môže viesť k nedostatočnej erekcii.

5. Pravidelne cvičte

Existujú presvedčivé dôkazy, ktoré spájajú sedavý spôsob života s erektilnou dysfunkciou. Bolo preukázané, že beh, plávanie, a ďalšie formy aeróbneho cvičenia pomáhajú predchádzať problémom s dosiahnutím erekcie.

Dajte si pozor na akúkoľvek formu cvičenia, ktorá kladie príliš veľký tlak na perineum, čo je oblasť medzi mieškom a konečníkom. Cievy a nervy, ktoré zásobujú penis môžu byť nepriaznivo ovplyvnené nadmerným tlakom v tejto oblasti. Obzvlášť jazda na bicykli môže spôsobiť poruchy erekcie.

Nie je pravdepodobné, že by občasné krátke jazdy spôsobovali problémy. Avšak muži, ktorí trávia veľa času na bicykli by sa mali uistiť, že bicykel im sedí, nosiť polstrované cyklistické nohavice a pri šliapaní sa často postaviť.

Sedadlá na bicykel “bez nosa” chránia pred genitálnym znecitlivením a sexuálnou dysfunkciou.

6. Nespoliehajte sa na Kegelove cvičenia

Jednou z foriem cvičenia, ktorá sa nezdá byť užitočná sú Kegelove cvičenia, ktoré zahŕňajú opakovane stiahnutie a uvoľnenie svalov v panve. Kegelove cvičenia môžu byť užitočné pre mužov a ženy, ktoré trpia inkontinenciou. Neexistuje však žiadny dôkaz, že by zabránili problémom s dosahovaním erekcie.

7. Majte prehľad o svojej hladine testosterónu

Aj u zdravých mužov hladina testosterónu často začne prudko klesať okolo päťdesiatky. Každý rok po štyridsiatke hladina testosterónu u muža zvyčajne klesne o 1,3 %.

Príznaky ako je nízka sexuálnej túžba, náladovosť, nedostatok vytrvalosti, alebo ťažkosti pri rozhodovaní, rovnako ako nevýrazné erekcie, naznačujú nedostatok testosterónu. Váš lekár to môže skontrolovať.

8. Vyhnite sa anabolickým steroidom

Tieto lieky, ktoré často zneužívajú športovci a kulturisti, môžu zmenšiť semenníky a znížiť ich schopnosť vyrábať testosterón.

9. Ak fajčíte, prestaňte

Fajčenie cigariet môže poškodiť cievy a obmedziť prietok krvi do penisu. Nikotín zas zužuje cievy, čo môže brániť prietoku krvi do penisu.

10. Vyhýbajte sa rizikovému sexu

Verte tomu alebo nie, niektoré prípady erektilnej dysfunkcie pramenia zo zranenia penisu, spôsobeného pri sexe. Môže pomôcť ak sa nebudete ponáhľať a vyhnete sa určitým pozíciám. Môže to byť nepríjemné, ale zvážte rozhovor so svojím lekárom ohľadom toho, čo robiť a čo je dôležitejšie, čo nerobiť.

11. Zredukujte stres

Psychologický stres zvyšuje hladinu hormónu adrenalínu, ktorý sťahuje cievy. To môže byť zlá správa pre erekciu. Je pravdepodobné, že čokoľvek, čo uvoľní napätie a pomôže vám cítiť sa lepšie bude mať prínos na váš sexuálny život.

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa


Ochráňte svoju erekciu - 11 tipov Priemerné hodnotenie: 5 (1 hodnotenie)

Podporte eOtazky lajkom

Doporučené produkty

  • Tabletky na erekciu Viafil XR

    Tabletky na podporu erekcie Viafil je najsilnejšia alternatíva Viagry na trhu. Obsahujú novú vylepšenú patentovanú zmes a sú špeciálne vytvorené na zlepšenie kvality a predĺženie erekcie u mužov. 

Čítajte viac