11 tajomstiev silnejšej erekcie

Posledná úprava 19.07.2021

Ak muži dosiahnu vek 30, 40 rokov ich sexuálny apetít sa začne meniť. Rovnako sa mení dĺžka a kvalita ich erekcie. Existuje 11 krokov ako zväčšiť a predĺžiť erekciu, aby ste mali uspokojujúci sexuálny život.

Starajte sa o svoje srdce

Kvalita vašej erekcie súvisí so zdravím vašich ciev. Udržať si zdravý kardiovaskulárny systém je rovnako dôležité pre váš sexuálny život, ako aj pre prevenciu srdcového infarktu alebo mozgovej mŕtvice.

Pozorujte svoj pás

Strata nadváhy nie je len o hľadaní atraktivity – aj keď je to pekný vedľajší efekt. Koľko telesného tuku máte – to jediné je dôležité pre kardiovaskulárne problémy, vrátane toho aký to má vplyv na vašu erekciu. Ak je váš obvod pása menší ako 86 cm je prakticky isté, že máte malé množstvo telesného tuku v tele. To znamená, že možnosť straty erekcie je menšia.

Dostatok spánku

Ak spíte menej ako 7 hodín denne, riskujete narušenie odlivu a prílivu hormónov, ktoré ovplyvňujú vaše sexuálne túžby a erekciu. Posledné spánkové cykly ako sa prebudíte, keď vaše telo dostáva čo najviac spánku, sú dôležité. Erekcie sú bežné v tejto fáze – čo znamená zdravý prietok krvi do penisu.

Neznečisťujete svoje telo

Ak fajčíte, problémy s erekciou sú pochopiteľne isté. Cigarety majú za následok poškodenie ciev, vrátane tých v rámci penisu. Aj keď vedci ešte nevedia presný mechanizmus, občasná konzumácia alkoholu (viac ako 1 nápoj denne) negatívne ovplyvňuje erekciu.

Budujte si svalovú hmotu

Aerobic je skvelý pre kardiovaskulárne zdravie a aj pre kvalitnú erekciu, ale aj posilňovanie je dôležité. Napriek tomu, ak ľudia preháňajú silové tréningy, erekcia sa môže vytrácať. Pridanie svalov tým, že sa robia 2 cvičenia celého tela týždenne, zvyšuje funkčnosť metabolizmu. Pomáha udržať nízky tuk v tele a dopomáha vysokej energií. A čo viac, kombinácia aerobiku a posilňovanie zvýši úroveň testosterónu, ktorý zvyšuje sexuálnu túžbu a výkonnosť. V každom cvičení by ste mali zapojiť cviky, ktoré podporia svaly trupu a nôh. V prípade, že sa vám cviky zdajú stále jednoduché, vaše svaly nepracujú dosť – čo znamená pridajte pár kíl na činku.

Sex na prázdny žalúdok

Keď budete jesť veľké jedlo, krv, ktorú potrebuje k dosiahnutiu erekcie sa presunie do žalúdka. Takže je lepšie sa vyhnúť veľkým porciám jedla niekoľko hodín predtým, ako očakávate sex.

Robte to častejšie

Pre mnoho ľudí znamená viac sexu silnejšiu erekciu. Je to preto, že sex zvyšuje hladinu testosterónu. Aj v prípade, že nemáte sex, len časté erekcie, môže to dopomôcť udržaniu sa vo forme. Každá erekcia prináša krv do penisu (živiny) a odplavuje odpadové látky.

Vyvarujte sa tučným jedlám

Tučné jedlá zvyšujú hladinu triglyceridov v krvi. Ich vysoká hladina omračuje cievy, narúša erekciu. Jeden dobrý spôsob ako sa vyhnúť ich vysokej hladine v krvi (a zabrániť zvýšeniu telesnej hmotnosti) je jesť stredomorskú stravu: veľa rýb, ovocie a zeleninu bohaté na vlákniny.

Zvažujte doplnky

Niekoľko doplnkov môže pomôcť erekcii. Tie sú všeobecne bezpečné, ale je lepšie poradiť sa s lekárom, skôr ako začnete nejaký doplnok brať. Vitamíny C, D, rybí olej, koenzým Q10 borovicovej kôry, boli všetky spojené so silnejšou erekciou. Je ťažké získať dostatok vitamínu D z potravy alebo slnečného žiarenia. Odporúča sa aj maca, ženšen alebo tongkat ali.

Vyhnite sa emocionálnemu stresu

Stres môže za váš malý záujem o sex. Stimuluje váš nervový systém, čím sú vaše cievy menej citlivejšie. Je nemožne eliminovať stres, samozrejme, ale môžete vyskúšať nakopnúť váš pohybový režim, meditáciu alebo iné techniky, ktoré kontrolujú stres.

Poraďte sa s lekárom

Ak ste si všimli, že vaša erekcia nie je ako bývala, poraďte sa so svojim lekárom. V mnohým prípadoch je to dôsledok cukrovky, vysokého krvného tlaku, obezity, srdcovocievneho ochorenia. Ak spracovanie vašej poruchy neodstráni problém s erekciou. Môžete sa opýtať lekára na užívanie dostupných liekov, ktoré pomôžu vašej erekcii. Na trhu ich je hneď niekoľko.

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa



Podporte eOtazky lajkom

Čítajte viac