Domov / / Päť zdravých pochúťok na nesko...

Päť zdravých pochúťok na neskorý večer

Posledná úprava 16.04.2018

Nie každé maškrtenie je pre vás nevhodné. Týchto päť kombinácií vám zaistí pocit sýtosti bez prejedania.

Buďme realisti. Nie vždy je možné zabrániť jedeniu po zotmení. V niektorých situáciách, ako poobedná smena alebo meškajúci prílet, sa jednoducho môžete najesť až neskoro v noci. A niekedy vás jednoducho iba prepadne nočný hlad. Ak ste hladný, mali by ste sa najesť. Dôležité je, vybrať si takú drobnosť, ktorá vám nevystrelí krvný cukor do výšin, nepodnieti chúťky na ďalšie vyjedanie a nenalepia sa na vás ďalšie kilá. Každá z týchto ľahkých, ale sýtych kombinácií, by vám mala pomôcť vydržať až do rána.

1 stredný banán + 1 polievková lyžica mandľového masla

1 stredné jablko + 30 gramov nízkotučného syra

¼ šálky čiernej fazule + 1 malá kukuričná placka

1 šálka čučoriedok + 150 až 250 ml bieleho odtučneného jogurtu

1 šálka mrkvy + 3 polievkové lyžice hummusu

Máte otázku týkajúcu sa tejto témy? Pýtajte sa


Zatiaľ bez hodnotenia

Podporte eOtazky lajkom

Vyskúšali sme a odporúčame

Tabletky na rýchle chudnutie Oxotrin

Naše hodnotenie:

  • Podporuje metabolizmus a lepšie spaľovanie tukov
  • Znižuje chuť do jedla
  • Prírodné zloženie

Doporučené produkty

  • Bio panenský kokosový olej v tabletkách

    Kokosový olej v tabletkách je výborný doplnok každého, kto chce zdravo chudnúť, podporuje zdravý vzhľad pokožky, zlepšuje kvalitu vlasov a udržiava zdravie srdca a mozgu.

  • Goji Berry Bio tabletky 2000

    Goji Berry sú bohaté na antioxidanty, ktoré pomáhajú posilniť imunitné funkcie. Vhodné pre mužov aj ženy. Výborný doplnok stravy počas detoxikácie alebo chudnutia.

Čítajte viac